بازدید 2447
تیم تولید محتوا 526 روز پیش
بدون دیدگاه

جابینجا برنده جشنواره وب و موبایل در گروه اشتغال و کاریابی برای دومین سال پیاپی

جابینجا برنده جشنواره وب و موبایل در گروه اشتغال و کاریابی برای دومین سال پیاپی

جابینجا برنده جشنواره وب و موبایل در گروه اشتغال و کاریابی برای دومین سال پیاپی

برای دومین سال پیاپی، سایت استخدامی جابینجا، برنده جشنواره وب و موبایل ایران به انتخاب مردم و هیات داوران در گروه اشتغال و کاریابی شد. نهمین جشنواره وب و موبایل ایران که در روز ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار شد،‌ با مجموع ۱۰۹،۱۶۳ شرکت کننده، ۳۲۰,۱۱۶ رای مردمی و ۲۸۸,۰۰۳ رای داوران به کار خود پایان داد.


در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، جابینجا به عنوان بهترین وب‌سایت در گروه اشتغال و کاریابی شناخته شد. برگزیدگان این جشنواره به دو صورت داوری و مردمی انتخاب شده و جابینجا موفق شد در هر دو دسته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. جشنواره وب و موبایل ایران، هر ساله از میان سایت های فعال و اپلیکیشن‌های فارسی در تمامی حوزه‌ها، به انتخاب برترین‌ها می‌پردازد و مضامینی چون محتوا ،ساختار و مسیر، طراحی دیداری، کارکرد، تعامل تجربه کلی کاربران را ملاک گزینش قرار می‌دهد.


به عنوان تیمی جوان و آشنا با چالش‌های جوانان ایران، تلاش تیم جابینجا پیوسته در جهت برقراری بهترین و نزدیک‌ترین ارتباط بین بزرگان صنعت و صاحبان مشاغل و کارجویان بوده است. در جابینجا ارائه تجربه کاربری روان و همگام با استانداردهای جهانی، محوریت تلاش تیمی را تشکیل می‌دهد و تمرکز بر ارائه بستری بومی است که متخصصان و صاحبان مشاغل ایرانی تمامی ابزارهای لازم برای بهترین تصمیم‌گیری در فرایند استخدامی خود را داشته باشند.

ماهیت فرایند استخدام و نقشی که این مهم در زندگی افراد و موفقیت صاحبان کسب و کار دارد،‌ سرلوحه کار جابینجا است و با توجه به نیاز و اولویت‌های کاربران بومی و همگام با به‌روز‌ترین تکنولوژی جهانی تعریف می‌شود. به عنوان زیرساختی برای معارفه و شروع تعامل کارجو و کارفرما،‌ جابینجا به کارجو این امکان را می‌دهد تا ظرف چند دقیقه یک رزومه استاندارد بسازد و بر اساس ویژگی‌های شخصی و حرفه‌ای‌اش پیشنهادهای کاری مرتبط دریافت کند. هر سازمان در جابینجا دارای یک پروفایل است که اطلاعات کاملی از فعالیت شرکت و فرهنگ سازمانی آن در اختیار کارجو قرار می‌دهد.


همچنین جابینجا به شرکت‌ها امکانات پیشرفته‌ای ارائه می‌کند تا بتوانند نیروی متخصص مورد نیازشان را با هزینه بهینه‌تر و زمان کوتاه‌تر بیابند. هدف این سرویس تسهیل در معرفی نیروهای متخصص با استعدادهای مورد نظر یک سازمان یا شرکت است که با فرهنگ سازمانی کارفرمایان نیز سازگار باشند.


در جابینجا وقت از طلا هم با ارزش‌تر است و از گزینه ایمیل اطلاع رسانی گرفته تا فرستادن گروهی رزومه ، هدف تیم ما این است که کارجویان به جای اتلاف وقت در روش‌های ناکارمد و دست‌وپاگیر،‌ فرایندی بهینه را تجربه کنند که بیشترین امکانات را در کمترین زمان به آن‌ها ارائه کند.


برای شرکت‌ها نیز،‌ معرفی هرچه بهتر سازمان و ارائه تعریف درست از نیازهای استخدامی شرکتها در اولویت است تا سازمان با بهینه‌ترین هزینه، هرچه سریعتر بهترین متخصصان را که با فرهنگ سازمانی شرکت همسو هستند را جذب کند.

موفقیت جابینجا در بخش اشتغال و کاریابی جشنواره وب و موبایل ایران برای دومین سال پیاپی هم در بخش داوری و هم انتخاب مردمی،‌ گواه موفقیت تلاش تیم جوان جابینجا در ارایه مفهومی نوین و موفق در صنعت استخدام ایران است. این موفقیت مرهون همراهان جابینجاست. همراهانی که با بازخورد خود،‌ به ارتقای سایت و سرویس ما کمک کرده اند و با اشتراک تجربه استخدام خود،‌ ما را به ادامه تلاشمان دلگرم نمودند. جابینجا به شوق موفقیت و پیشرفت شما به وجود آمده و خوش‌حالیم که از بدو تولد تا به امروز‌ به انتخاب شما بهترین سایت استخدامی برگزیده شده‌ایم. قدر اعتماد شما را می‌دانیم و به شوق موفقیت شما تلاش می‌کنیم.


برای مشاهده‌ی لیست کامل برندگان به سایت جشنواره مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *