بازدید 4272
تیم تولید محتوا 564 روز پیش 4 دقیقه
۱ دیدگاه

گزارش ۱۲ ماهه پیشرفت، عملکرد، و رشد جابینجا

بررسی آمار رشد جابینجا همیشه به ما انرژی زیادی می‌بخشد. از آنجایی که این پیشرفت را مدیون شما هستیم، تصمیم گرفتیم این حس خوب را با یک گزارش ۱۲ ماهه از روند رشد شرکت با شما به اشتراک بگذاریم.

در یک‌سال گذشته در جابینجا چه اتفاقاتی افتاد؟

۳۴۲٪ رشد در ترافیک سایت با ۱.۳ میلیون بازدید ماهانه

جابینجا در رتبه‌بندی پرترافیک‌ترین وبسایت‌ها از نظر الکسا با رشدی صد درصدی از رتبه ۵۰۰ به ۲۳۵ در ایران رسید. توسعه وبسایت و محصول جابینجا، اعتماد بیشتر کارفرما و کارجویان، کمپین‌های تبلیغاتی و بالا رفتن بسیار تعامل کاربرها با جابینجا ترافیک وب‌سایت را ۳۰۰٪ بالا برد و این پیشرفت جابینجا را تبدیل به دویست و سی و پنجمین وب‌سایت محبوب میان ایرانیان کند.

۳۰۰٪ رشد در تعداد کارجویان فعال

در ۱۲ ماه گذشته تعداد کاربران فعال جابینجا ۳ برابر شد. در همین حین و در ماه گذشته رکورد تعامل کاربران با وبسایت جابینجا نیز شکسته شد و از عدد ۱،۵۰۰،۰۰۰ گذشت.

۱۱ برابر اطمینان بیشتر به جابینجا

شروع کار جابینجا با شرکت‌های تکنولوژی و آی‌تی بود و حتی در ماه اول به رونق خوبی رسید و این آمار  از همان روزهای اول هیچ‌گاه رشد صعودی خود را از دست نداد تا اینکه امروز تعداد شرکت‌هایی که به جابینجا اعتماد کرده‌اند با بیش از ۱۱۶۶٪ رشد نسبت به سال گذشته از ۸۹۵ عدد به ۱۰،۴۴۰ شرکت رسید.

حالا دیگر فقط شرکت‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات از جابینجا استفاده نمی‌کنند، شرکت‌های بزرگ صنعتی، پوشاک، صادرات و واردات و غذایی نیز برای پیدا کردن بهترین نیرو‌های خود از جابینجا استفاده می‌کنند.

 

استخدام راحت‌تر و سریع‌تر نیرو برای کارفرمایان با افزایش ۷.۴ برابری تعداد مصاحبه‌های استخدامی

با افزایش اطمینان کارفرمایان به سرویس‌های جابینجا و روند بسیار صعودی تعداد شرکت‌ها، آگهی‌های استخدام بیشتری روی وبسایت قرار گرفت و با ۷۴۰٪ رشد نسبت به سال گذشته در همین زمان عملا شانس استخدام افراد کارجو را تا ۷.۴ برابر افزایش داد و البته رکورد بیشترین تعداد آگهی‌ استخدام آنلاین در ایران نیز در اختیار جابینجا قرار گرفت، در همین راستا کارجویان بیشتری به وبسایت جابینجا مراجعه کردند و در نتیجه تقاضا و ارسال رزومه برای شرکت‌ها تا بیش ۱۵ برابر افزایش پیدا کرد و سطح رضایت کاربران از جابینجا روز به روز بیشتر شد.

نیم میلیون ارسال رزومه با ۱۶۰۰٪ رشد باورنکردنی!

پارسال همین موقع مجموعا ۳۰ هزار درخواست همکاری (یا ارسال رزومه برای کارفرما) ثبت شده بود. امروز عدد باورنکردنی نیم میلیون در ۱۲ ماه را جشن می‌گیریم، موفقیتی که بدون رضایت کارفرما و کارجویان از سرویس ما و استفاده مداوم آنها هیچ‌گاه دست‌ یافتنی نبود.

۲.۸ میلیون ایمیل اطلاع‌رسانی شغلی ارسال‌شده

۱۲ ماه پیش هنوز سیستم اطلاع‌رسانی شغلی اتوماتیک (Job Alert) از طریق ایمیل راه‌اندازی نشده بود، در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۲۰ هزار اطلاع‌رسان موقعیت شغلی توسط کارجویان ساخته شده است و کاربران توانستند بصورت هفتگی و روزانه فرصت‌های شغلی شرکت‌های مورد علاقه خود را دریافت کنند.

انتشار ۱۵۰۰ آگهی در ماه، هر آگهی ۵۳ رزومه (میانگین)

برقراری توازن میان تعداد آگهی‌های استخدام و کارجویان همیشه از بزرگترین چالش‌های ما بوده، چالشی که در ۱۲ ماه گذشته به خوبی از پس آن بر آمدیم، طوری که پارسال همین موقع تنها ۲۰۰ آگهی در ماه منتشر می‌شد و هر آگهی به صورت میانگین ۲۰ رزومه دریافت می‌کرد و این عدد در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ آگهی در ماه با میانگین دریافت ۵۳ رزومه برای هر فرصت است.

توسعه فنی سرویس جابینجا

از تیر‌ ماه سال گذشته تا امروز تیم فنی جابینجا ۱۲۲۸ بار وبسایت را بهبود بخشیده و قابلیت‌های جدید زیر را به جابینجا اضافه کرده:

  • بازطراحی و بازسازی ظاهری وب‌سایت بر اساس نظرات و پیشنهادات کاربران
  • سرویس رزومه‌ساز آنلاین
  • تقاضا و آپلود رزومه با یک کلیک (One Click Apply)
  • سرویس مشتریان ویژه (VIP Club)
  • تقاضای همزمان برای چند موقعیت شغلی (Multiple Apply)
  • سرویس شتابدهی و ویژه‌سازی آگهی‌های استخدام
  • تغییر داشبورد و کاربردپذیری بخش بررسی رزومه‌ها
  • توسعه وبلاگ و مجله منابع انسانی (HRmag) برای افزایش سطح دانش در زمینه‌های مرتبط با استخدام، کار و منابع‌انسانی
  • اضافه شدن سرویس اطلاع رسانی موقعیت‌ شغلی مدنظر (Job Alert)
  • برطرف کردن مشکلات فنی، باگ‌ها، بهبودهای تجربه کاربری، و…

 

این مهم بدون وجود شما دست‌ یافتنی نبود و تیم جابینجا موفقیت خود را همیشه مدیون کاربران خود بوده و برای ما این شروع یک ماجراجویی بزرگ است و همراهی شما در این مسیر افتخار و مایه مباهات ماست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امید صدیق گفت:

    آفرین به تیم متخصص جابینجا.