جابینجا از دید کارفرمایان: مصاحبه با مدیران شرکتهای شناختهشده
در گزارش ۱۲ ماههی جابینجا که هفتهی گذشته منتشر شد، سعی کردیم بخشی از رشد و عملکرد یک سالهی جابینجا را با شما به اشتراک بگذاریم. در کنار این آمار باورنکردنی و انرژیبخش، و البته دو سال پیاپی تندیس بهترین وبسایت استخدامی کشور از نگاه داوری و مردمی، همچنان نظر کارجویان، شرکتها، و مشتریان جابینجا بهترین سنجه برای کیفیت سرویسهای جابینجا است.
همانطور که در گزارش ۱۲ ماهه اشاره کردیم، بیش از ۱۰ هزار شرکت ایرانی و بینالمللی از جابینجا برای استخدام نیروی انسانی استفاده میکنند.
این بار با چند نفر از مسئولین استخدام شرکتهای شناختهشده صحبت کردیم و از آنها درخواست بازخوردهای صادقانه داشتیم. جالب اینجاست که در کنار نکات مثبت، اشارههایی هم به کم و کاستیها شد، که بررسی آنها مثل همیشه قدم بعدی را به ما نشان داد.
شیوا میرزایی، مدیر منابع انسانی زودفود میگوید:
“ما از سال ۹۴ در حال استفاده از سرویس جابینجا هستیم و همیشه از عملکرد سیستم و آگهیهای دریافتی رضایت خوبی داشتیم، موقعیتهای شغلی رو خیلی راحت پیدا میکنیم و طی این چند ماهی که من در زودفود هستم حداقل ۵۰ درصد نیروها رو از طریق جابینجا پیدا کردیم. یه سرویس خوب که با اضافه کردن بانک رزومه کاملتر هم میشه.”
الوپیک alopeykمهرشاد پزشک، بنیانگذار الوپیک در مورد تجربهی شرکتشان با جابینجا میگوید:
“وبسایت جابینجا طراحی زیبا و کاربردپذیری خوبی داره. ما از منابع دیگری بصورت همزمان استفاده کردیم، اما از آنها رضایت نداشتیم و در نهایت افراد مورد نظر رو از طریق سرویس جابینجا استخدام کردیم. دریافت رزومههای زیاد از ویژگیهای جابینجا برای کارفرمایان هست. ما تا الان حدود ۱۰ نفر رو از طریق این وبسایت استخدام کردیم و حتما روند همکاری رو با جابینجا ادامه میدیم.”
ای نتورک anetworkآزاده محمودی، مسئول منابع انسانی Anetwork در پاسخ سوال ما در مورد کیفیت سرویسهای جابینجا میگوید:
“ما از ابتدا از سرویس جابینجا استفاده کردیم و تا الان بیشتر از ۳۰ آگهی استخدام از طرف ما منتشر شده. تعداد رزومههای ارسالی توسط کارجویان بسیار زیاد و خوبه و این نشوندهندهی اینه که جابینجا تونسته خودشو تو ذهن کاربرانش (چه کارفرما چه کارجو) به درستی جا بندازه. یک سری موارد و ویژگیهایی باید اضافه بشه به پنل کاربری که فکر میکنم میتونه بیشتر کمک بکنه به پیشرفت روز افزونتون…”
از سهیل علوی، موسس ریحون در مورد جابینجا پرسیدیم و بازخوردهای جالبی گرفتیم:
“این روزا پیدا کردن آدمای با استعداد واقعی و سختکوش خیلی سخت شده؛ پیدا کردن تفکر درست مهمتر از صرفا پیدا کردن یک نیروی کارکشته هست. خوشبختانه عملکرد سرویس جابینجا همیشه به منابع انسانی ما کمک کرده که گزینههای روی میز زیادی داشته باشه تا ما بتونیم بهترین رو انتخاب کنیم.
فکر میکنم تا الان حدود ۲۰-۳۰ تا آگهی گذاشته باشیم که تقریبا همگی پرفورمنس خوبی داشتن، هرچند که باور من اینه که جابینجا هنوز به شرایط ایدهآلش نرسیده و منتظر هستم تا با پیشرفت بیشتر اون ما هم بتونیم نیروهای حرفهایتری رو پیدا کنیم.”
ارژنگ نوری، مدیر منابع انسانی شرکت میزگرد نرمافزار، یکی از شرکتهای برتر در حوزه IT، نظرات قابل توجهی در مورد جابینجا مطرح کرد:
“جابینجا ایده نو و خوبی هست و تونسته دغدغهها و هزینههای شرکتها رو در استخدام نیرو بسیار کم کنه. اعتماد مجموعههایی که با جابینجا کار میکنند نسبت به سرویسها خیلی خوبه و همچنین کارجوها نیز اطمینان خیلی زیادی به سرویس جابینجا برای ساخت آیندهشون دارند.
شرکت ما به طور میانگین ۲ نفر در ماه رو از طریق جابینجا استخدام کرده و از حدود ۵۰ موقعیت شغلی که در جابینجا پست کردیم، همگی به جز ۲ یا ۳ عدد موفقیتآمیز بودند و نیروها از طریق جابینجا استخدام شدند.”
اشارهی مهدی باقری، مدیر منابع انسانی شرکت بانیمد، به پیشرفت و توسعهی جابینجا برای ما پر از انرژی بود:
“جابینجا نسبت به پارسال بسیار توسعه داشته و کیفیت کارجوها به شدت ارتقا پیدا کرده است؛ و وبسایت خیلی کاربرپسندتر شده است. با توجه به فرهنگ و سیستم شرکت ما، پیدا کردن نیروهای مد نظر ما با استفاده از سرویس جابینجا راحتتر از دیگر سرویسها بوده و تا امروز بیش از ۳۵ آگهی روی جابینجا داشتهایم که بیش از ۸۰ درصد برای ما موفقیتآمیز بوده است.”
نظر شما در مورد سرویس جابینجا چیست؟ لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید.
تبریک به شما.