بازدید 3147
تیم تولید محتوا 565 روز پیش 4 دقیقه
بدون دیدگاه

ابزار‌های جابینجا، دستیار استخدام شما از صفر تا صد!

استخدام سریع و کامل یک نیرو همیشه از بزرگترین دغدغه‌های مدیران منابع انسانی بوده، طوری که معمولا برای داشتن استخدامی کامل همزمان در چند سرویس آنلاین به دنبال نیروی خود می‌گشتند، تا اینکه جابینجا توانست با توسعه کاربر محور سرویس خود تمامی نیاز‌های یک استخدام کامل را برطرف کند و همانطور که در مقاله قبل خواندید تبدیل به انتخاب شماره اول بسیاری از مدیران شود.


ابزارهای مختلف جابینجا چطور به استخدام سریع و کامل من کمک می‌کنند؟


ایجاد آگهی استخدام، سریع‌تر از هر زمانی!

در جابینجا شما می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه آگهی استخدام خود را پست کنید، امکانات متعددی مثل شرح آگهی، میزان حقوق و شتاب‌دهی به شما کمک می‌کند با درج یک آگهی استخدام کامل بتوانید نیروی انسانی مورد هدف خود را نشانه گیری و استخدام کنید.

اگر رزومه‌های کافی دریافت نکردید…

سرویس شتابدهی آگهی با راهکار‌های مختلف مثل ارسال ایمیل برای کارجویان مرتبط به آگهی شما، گزینه استخدام فوری، بروزرسانی آگهی و بنرهای تبلیغاتی هدفمند دریافت رزومه‌ها را تا ۵ برابر افزایش خواهد داد.

استخدامی سریع و آتشین با گزینه شتابدهی

همچنین امکاناتی مثل بولد (Bold) کردن آگهی شما، بالا آوردن مجدد، تمدید و یا درج بنر اطلاع رسانی اختصاصی در وبسایت جابینجا امکان تسریع در روند استخدام را به شما می‌دهد برای استفاده از این امکانات کافیست وارد آگهی خود شده و قسمت شتابدهی را انتخاب کنید. 

پروفایل حرفه‌ای شرکت‌ها و کاربرد آن

همه کارفرمایان می‌توانند در جابینجا برای شرکت خود یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشند و با پرداخت هزینه‌ای کم بصورت همزمان شرکت خود را به کارجویان معرفی و فرهنگ سازمانی خود را منتقل کنند. کاربران جابینجا می‌توانند آگهی‌های استخدام شرکت‌ شما را مشاهده کنند و در نتیجه شما می‌توانید افرادی را استخدام کنید که از هر لحاظی همخوانی بیشتری با شرکن شما دارند

مدیریت راحت رزومه‌های دریافتی

جمع آوری، بررسی و مدیریت رزومه‌های دریافتی برای موقعیت‌های شغلی از بزرگترین دغدغه‌های مدیران منابع انسانی است، این مهم در جابینجا با امکاناتی مثل پوشه‌بندی حرفه‌ای رزومه‌ها، لیست رزومه‌های مورد علاقه و ذخیره رزومه‌ها برای موقعیت‌ شغلی آینده به راحتی آب خوردن شده و سرعت عمل در استخدام را به شدت بالا برده است.

مشاهده آمار لحظه ای آگهی‌ها

توانایی بررسی و مانیتورینگ روزانه و لحظه‌ای آگهی‌های استخدام و امکان بهبود نتیجه‌ آنها ابزاری مفید برای مسئولان استخدام دقیق شرکت‌هاست، بررسی آمار یک آگهی‌ خاص و مقایسه آن با دیگر‌ آگهی‌های شما نتیجه جالبی نظیر سنجش محبوبیت یک شغل در ایران را خواهد داشت.

مدیریت چند نفره برای حساب یک شرکت

استخدام نیرو و مدیریت منابع انسانی یک شرکت کاری نیست که تنها یک نفره انجام داد، راه حل جابینجا برای این چالش دسترسی همزمان چند کاربر به حساب کاربری یک شرکت‌ است، مدیران دپارتمان‌های مختلف می‌توانند آگهی مربوط به خود را ایجاد کرده و تحت نظر مدیر منابع انسانی آن را روی وبسایت جابینجا ارسال کنند.

استخدام فوری نیرو

ابزار‌های جابینجا، دستیار استخدام شما از صفر تا صد!

اگر به تازگی یکی از نیروهای خوب شرکت‌ خود را از دست داده‌اید و به فکر جاگزین کردن آن هستید، راهکار جابینجا استفاده از قابلیت استخدام فوری در وبسایت است، طبق آمار آگهی‌های استخدام فوری تا ۳ برابر نتیجه‌ای سریع‌تر می‌گیرند.

مشاوره رایگان استخدام

کارشناسان پشیتبانی و فروش جابینجا از شروع تا پایان پروسه استخدامی شما در کنارتان هستند، پاسخ به کوچک‌ترین سوالات در مورد سرویس جابینجا تا مسایل پیچیده حوزه منابع انسانی وظیفه ماست و با آغوش باز پذیرای سوالات شما هستیم، اگر نیاز به مشورت بیشتر داشتید کافیست موضوع را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت در شرکت شما حاضر شوند.

باشگاه مشتریان ویژه

تا کنون بیش از ۱۰ هزار شرکت در زمینه‌های مختلف از سرویس جابینجا استفاده کرده اند و هر کدام خود محصول و سرویسی را به مشتریان خود ارایه می‌دهند، ایده‌ی تبادل خدمات میان این شرکت‌ها منجر به ساخت باشگاه مشتریان ویژه (VIP Club) جابینجا شد، اگر میخواهید فروش خود را با همکاری جابینجا و به صورت رایگان بالا ببرید فقط کافیست عضو باشگاه شده و پیشنهاد شرکت خود را پست کنید.

۵۰ شرکت‌ برتر ایران در حوزه استخدام

عملکرد دپارتمان منابع انسانی شرکت‌ شما نسبت به دیگر شرکت‌های فعال چگونه است؟ سیستم جابینجا بصورت لحظه‌ای و هوشمند عملکرد شرکت‌ها را بررسی و در لیست ۵۰ شرکت برتر امتیاز بندی می‌کند.

ایمیل اطلاع‌رسانی برای کارجویان (Job Alert)

آگهی‌های استخدام شما بصورت اتوماتیک برای افراد جویای کار در حوزه مد نظر شما بصورت ایمیل و تلگرام ارسال می‌شود، این سرویس جابینجا درهای جدیدی در جستجو کار برای کارجویان را باز کرده، به طوری که موقعیت‌های شغلی شرکت شما بصورت خودکار برای کارجویان مرتبط ارسال می‌شوند و در واقع کار به دنبال کارجو می‌رود نه کارجو به دنبال کار.

آموزش و تولید محتوای کاربردی

منابع انسانی یک علم جاری و پیش‌رو است، جابینجا با این هدف که بتواند این دانش و ابعاد جدید آن را میان مدیران و کارمندان شرکت‌ها اشاعه دهد، همواره در وبلاگ‌، شبکه‌های اجتماعی، رویداد‌ها و کارگاه‌ها حضور فعال داشته و همیشه آماده برگزاری کارگاه‌های عملی برای شرکت‌ها در زمینه منابع انسانی و توسعه آن در شرکت‌هاست.

در انتها اگر توسعه ابزار جدیدی را از جابینجا درخواست دارید حتما زیر همین پست برای ما کامنت بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *