بازدید 1642
تیم تولید محتوا 526 روز پیش
بدون دیدگاه

۵ توصیه کاربردی برای پیشرفت شغلی و توسعه‌ مهارت‌ها

۱. از حرفه‌ای‌ها سوال بپرسید

در هر محیط کاری یک نفر وجود دارد که بتواند شما را راهنمایی کند و تجربه‌اش را در اختیار شما قرار دهد. از راهنمایی خواستن و سوال کردن نترسید. درون محیط کار همیشه بهترین جا برای پیدا کردن پاسخ سوالات شماست، پس خجالت را کنار بگذارید و سوال بپرسید!

۲. در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید

۵ توصیه کاربردی برای پیشرفت شغلی

با وجود یک شغل تمام‌وقت ممکن است وقت خالی زیادی پیدا نکنید تا سراغ کلاس‌های آموزشی بروید، ولی پیدا کردن یک یا دو ساعت خالی در آخر هفته کار سختی نیست. با گذاشتن این زمان، اطمینان داشته باشید که پیشرفت شغلی چشم‌گیری در کارتان خواهید دید. آموزشگاه‌های آزاد، نقطه‌ شروع خوبی برای کسب مهارت‌های جدید هستند. برای مثال: مجتمع فنی تهران برای ساکنین شهرهای بزرگ کشور

۳. با GOOGLE دوست باشید

دنیایی از مطالب آموزشی به صورت آنلاین وجود دارد که رایگان در اختیار شماست. ویدئوهای آموزشی می‌توانند به راحتی مهارتی را که لازم دارید به شما بیاموزند. پس از وقت‌های غیرمفید در کار برای بهبود مهارت‌های خودتان استفاده کنید و هر گاه به سوال یا مشکلی برخوردید، از گوگل بپرسید! همچنین سامانه‌های آموزش آنلاین هم می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند. مثلا: فرانش: آموزش ویدئویی آنلاین

رزومه ساز

۴. خود را به چالش بکشید

انسان‌ها تحت فشار معمولاّ به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنند، پس زودتر از کارهایی که به راحتی انجام می‌دهید دست بکشید و به دنبال هدف‌های سخت باشید. با انجام کارهایی که برای شما سخت هستند، مجبور هستید تلاشتان را بیشتر کنید؛ همین باعث یادگیری بیشتر و پیشرفت شغلی شما خواهد شد.

۵. در دوره‌های کارآموزی شرکت کنید

نداشتن انگیزه مالی به شما کمک خواهد کرد تا تمام توان و انگیزه خودتان را معطوف یادگیری کنید. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر از همین راه نیروی انسانی خود را تربیت و جذب می‌کنند، پس به کارآموزی به عنوان یک سرمایه‌گذاری، یا به عبارت بهتر یک فرصت شغلی بالقوه نگاه کنید. فرصت‌های کارآموزی در شرکت‌های ایرانی را از دست ندهید!

در هر زمینه‌ای که به دنبال کار هستید یا در آن مشغول هستید، شناخت نقاط ضعف در مهارت‌ها اولین قدم برای پیشرفت شغلی به شمار می‌آید. با کمی تلاش بیشتر و به کار بستن توصیه‌های بالا خیلی زود به نتیجه‌ای که می‌خواهید می‌رسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *