امکان جدید جابینجا
بازدید 2924
تیم تولید محتوا 505 روز پیش
بدون دیدگاه

امکان جدید جابینجا برای شما

امکان جدید جابینجا یکی از مواردی بود که خواست بسیاری از همراهان جابینجا بوده. این مورد به کاربر امکان می‌دهد با فرستادن رزومه کاری خود برای چند موقعیت شغلی به صورت همزمان، در وقت خود صرفه جویی کرده و صرفا با نشان کردن موقعیتهای مورد نظر، ‌فقط  یکبار برای فرستادن رزومه کاری خود برای چند موقعیت کاری زمان بگذارد. در ادامه به نحوه استفاده از این امکان ویژه می‌پردازیم.

 

نشان کردن از طریق صفحه موقعیت‌های شغلی برای فرستادن رزومه کاری به صورت گروهی

امکان جدید جابینجا

راحت‌ترین راه فرستادن رزومه کاری برای چند موقعیت شغلی به صورت همزمان، نشان کردن موقعیت‌های شغلی در صفحه فرصت‌های شغلی است. برای این کار صرفا لازم است روی گزینه نشان کردن که در سمت چپ عنوان شغلی مشاهده می‌کنید، کلیک کنید. با انتخاب شما، این گزینه به رنگ زرد درمی‌آید که نشان می‌دهد عنوان شغلی در لیست موارد نشان شده شما ثبت شده است. اگر مایل به حذف موردی باشید هم می توانید دوباره روی این گزینه کلیک کنید و عنوان شغلی را از لیست موارد نشان شده خود خارج کنید. وقتی تمام عناوین شغلی مورد نظر خود را نشان کردید، به منوی بالای صفحه مراجعه کنید و از گزینه هایی که در سمت راست می‌بینید، گزینه نشان شده ها را انتخاب کنید. در انتهای صفحه فرصت‌های شغلی نشان شده،  گزینه ارسال گروهی رزومه وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید سریع‌ترین روش فرستادن رزومه کاری برای چند موقعیت شغلی به صورت همزمان را تجربه کنید.


نشان کردن از صفحه موقعیت‌های پیشنهادی برای ارسال رزومه کاری به صورت گروهی

در صفحه فرصتهای شغلی، همچنین می‌توانید از منوی بالای صفحه،‌ به آگهی های پیشنهادی مراجعه کنید و آگهی‌هایی پیشنهادی که با توجه به سابقه علاقمندی شما و عناوینی که قبلا برای آنها رزومه کاری ارسال کرده‌اید را بررسی کنید و عناوینی را که مناسب خود می‌بینید نشان کنید.در آخر  به منوی بالای صفحه مراجعه کنید و از گزینه هایی که در سمت راست می‌بینید، گزینه نشان شده ها را انتخاب کنید. در انتهای صفحه فرصت‌های شغلی نشان شده، روی گزینه ارسال گروهی رزومه کلیک کرده و با فرستادن رزومه کاری به صورت گروهی در وقت خود صرفه جویی کنید.


نشان کردن پس از دریافت ایمیل اطلاع‌رسانی آگهی‌های جدید

برای استفاده از این امکان جدید جابینجا پس از اینکه ایمیل اطلاع رسانی خود را فعال کنید،‌ اگهی‌های جدید و مرتبطی که در سایت جابینجا ثبت می‌شوند به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می‌شوند. امکان نشان کردن برای این عناوین هم وجود دارد و شما با نشان کردن عناوین دلخواه خود،‌ می توانید برای فرستادن رزومه کاری خود به صورت گروهی برای عناوین نشان شده اقدام کنید.  

نشان کردن پس از دریافت ایمیل اطلاع‌رسانی ارسال رزومه

پس از فرستادن رزومه کاری خود، ایمیلی برای شما فرستاده می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد رزومه شما با موفقیت ارسال شده است. در ادامه این ایمیل فهرستی از کارهای مشابه نیز به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر مایلید، رزومه خود را برای فرصتهای شغلی مرتبط دیگر نیز ارسال کنید. برای این فهرست هم  امکان فرستادن رزومه کاری به صورت گروهی  وجود دارد و شما با نشان کردن عناوین کاری مناسب خود،‌ می‌توانید رزومه خود را همزمان برای گروه آگهی‌های نشان شده‌ بفرستید.  


نشان کردن پس از دریافت ایمیل اطلاع‌رسانی رد شدن رزومه

پس از فرستادن رزومه کاری خود، اگر درخواست کاری شما رد شود،‌ ایمیلی برای اطلاع رسانی این مورد به شما ارسال می‌شود. در این ایمیل نیز فهرستی از کارهای مشابه به شما پیشنهاد می‌شود تا از فرصت‌های شغلی دیگر در فرآیند کاریابی خود مطلع شده و از آن‌ها استفاده کنید. در این فهرست هم می‌توانید با استفاده از امکان جدید جابینجا به صورت گروهی و سرعت بیشتری رزومه خود را ارسال کنید، برای عناوین مرتبط اعلام آمادگی کنید.

رزومه ساز

نکاتی که پیش از فرستادن رزومه کاری باید در نظر بگیرید

  • حتما از درستی رزومه خود مطمئن شوید. دستور زبان و املاء متن خود را بررسی کنید و از نبود غلط های املایی و دستورزبانی اطمینان حاصل کنید.
  • دقت کنید که اگر در زمینه نکات درخواست شده توسط کارفرما تجربه دارید،‌ شرح تجربه خود را در روزمه‌تان بیاورید.
  • رزومه معمولا خطاب به یک فرد یا یک شرکت خاص نوشته نمی‌شود. اگر کارجو رزومه را شخصا با ایمیل یا فکس بفرستد، یک نامه شامل توضیحات  مربوط خطاب به فرد دریافت کنده ارسال می‌کند و در این نامه اشاره می‌کند که به پیوست رزومه  خود را ارسال می‌کند. در ارسال سیستمی و همینطور در ارسال گروهی به وسیله سایت دقت کنید که متنی خطاب به شرکت یا فرد خاص در رزومه خود قرار ندهید.

 چنانچه در زمینه نوشتن رزومه و اینکه رزومه باید شامل چه قسمت‌هایی باشد،‌ سوال دارید،‌ می‌توانید با مراجعه به مطلب “چطور یک رزومه‌ کاری فوق‌العاده بنویسیم؟” اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید. 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *