مشاهده فرصت‌های شغلیآگهی‌های استخدام شرکت‌های معتبر ایرانی در Jobinja

چگونه تولید کننده محتوای حرفه‌ای شویم؟

چگونه یک تولید کننده محتوا حرفه‌ای شویم؟ افزایش تقاضا برای ایجاد محتوایی مناسب، بسیاری از مدیران را مجبور به استفاده از راه‌های میانبر کرده است. میانبرها ممکن است شما را سریع‌تر به نتیجه برسانند، اما اغلب این نتیجه بد است. استفاده از میانبرها برای ایجاد سریع یک محتوا به شما کمک می‌کند تا حجم بالاتری را بدست آورید، اما در بعضی موارد کیفیت از بین می‌رود. کمیت و کیفیت متضاد هم نیستند. هردو می‌توانند همزمان وجود داشته باشند. در واقع مخاطبان امروز خواستار هردوی آنها هستند. برای رسیدن به این درخواست در یک سازمان، باید تولید کننده محتوا حرفه‌ای و سخت‌کوش پرورش داده شود. سخت‌کوش بودن تولید کننده محتوا به این معنی نیست که فقط مطالب بیشتری ارائه کنید و سریع‌تر کار کنید و یا به اسرار سایت‌ها پی ببرید. در حقیقت چیزی متفاوت است.۵ روش وجود دارد که یک تولید کننده محتوا باید برای بدست آوردن کیفیت و کمیتی عالی برای محتوا انجام دهد.‌

تولید کننده محتوا

با این ۵ روش ما یاد می‌گیریم که چه چیزی تولیدکنندگان محتوا را متفاوت می‌کند و چه چیزی آن‌ها را به ایجاد حجمی از یک محتوای با کیفیت قادر می‌سازد. در اینجا، ۵ روش برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده محتوا موفق آورده شده است.

تولید کننده محتوا گرایش شدیدی به عمل کردن دارد

یک تولید کننده محتوای  معمولی ممکن است به خاطر وجود تحقیقات و پروسه‌های مختلف خسته شود و به کار ادامه ندهد و همین امر باعث می‌شود که کار او متوقف شود. اما یک تولید کننده محتوای  خوب به جای اینکه دست از کار بکشد، به کارش با انرژی ادامه می‌‌دهد.

چگونه یک تولید کننده محتوای  خوب باشیم: نترس باشید و تفاوت را خلق کنید

تولید کننده محتوا راههای جدیدی را امتحان می‌کند

بهترین روش برای بهبود مهارت‌های خلاقانه، استفاده از آنها در عمل است. تولید کنندگان محتوای سخت‌کوش اغلب برای بهبود مهارت‌های خلاقانه‌ی خود، پروژه‌های جانبی انجام می‌دهند.

پروژه‌های جانبی به ذهن اجازه می‌دهد که کمی از فضای کار سخت روزانه خارج شود. این روش باعث می‌شود که تولید کنندگان محتوا از انرژی خود در کاری به جز شغل اصلی بهره ببرند. پروژه‌های جانبی می‌توانند یک کار آزاد، یک وبلاگ شخصی و یا یک پروژه حرفه‌ای بونو باشند.

چگونه یک تولید کننده محتوای خوب باشیم: برای پروژه‌های جانبی وقت بگذارید.

تولید کننده محتوا میلی ذاتی برای خلق کردن دارد

تولیدکنندگان محتوای سخت کوش، احساس رضایت را در ایجاد محتوا پیدا می‌کنند. آنها با گرفتن یک بازخورد مثبت یا یک پاداش انرژی می‌گیرند که باعث می‌شود احساس رضایت بیشتری از تولید محتوا کنند و به ادامه‌ی کار تشویق شوند. آن‌ها همچنین محتوا را به خاطر ایجاد محتوایی دیگر مورد مطالعه قرار می‌دهند. از این طریق از تولید کنندگان دیگر الهام می‌گیرند و ایده‌های منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند.

این تولید کنندگان محتوا در محیطی قرار دارند که ریسک کردن و آزمایش کردن تعلیم داده شده و تشویق می‌شود. انجام یک کار جدید و متفاوت زمانی اتفاق می‌افتد که بهترین و خلاقانه‌ترین چیزها رخ دهند.  توانایی امتحان کردن چیزهای جدید، تمایل به خلق کردن را پرورش می‌دهد.

چگونه یک تولید کننده محتوای خوب باشیم: از پروسه لذت ببرید.‌

تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا می‌تواند با استفاده از یک ایده خروجی خوبی داشته باشد

تولید کنندگان سخت‌کوش محتوا در ایجاد ایده‌های مختلف برای رسیدن به لیستی از مفاهیم برای استفاده‌ی مداوم از آنها بسیار موفق هستند. لیست ایده‌ها می‌توانند در ,Evernote سیستم مدیریت محتوا و یا یک صفحه قرار داده شوند. آنها شامل مجموعه‌ی محتوا، موضوعات نادیده گرفته شده و یا افکار بکر هستند.

چگونه یک تولید کننده محتوای خوب باشیم: یک ایده‌ی خوب را به چندین ایده تبدیل کنید.

تولید کننده محتوا به محیط داخل اکتفا نمی‌کند

تولید کنندگان سخت‌کوش محتوا سراغ وبلاگهایی می‌روند که دیگران نمی‌روند. اگر تولیدکنندگان محتوا تنها از لیست‌ها و وبلاگ‌های بازاریابی استفاده کنند، تنها قادر به ایجاد همان‌ها خواهند بود.  تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا از محیط کار خود خارج می‌شوند و در دنیای بیرون از هنر، رسانه و تولیدات مختلف الهام می‌گیرند. خلاقیت آنها به دلیل داشتن توانایی برقراری ارتباط چیزهای مختلف با کارشان است.

چگونه یک تولید کننده محتوای خوب باشیم: از مکان‌های متفاوت الهام بگیرید.

همچنین خلاقیت یک استعداد نیست، بلکه روشی برای عمل کردن است؛ تولید کنندگان حرفه‌ای محتوا صفات منحصر به فردی دارند که استعداد آنان را یاری می‌کنند، اما لزوماً این صفات ذاتی نیست. شما یا هرکدام از کارمندان شرکت می‌توانید از راه‌های متفاوتی عمل کنید که باعث گسترش بیشتر محتوا شوند. از این طریق دیگر نیازی نیست که بین کیفیت و کمیت محتوا یکی را انتخاب کنید.

 

استخدام تولید کننده و مدیر محتوا

اگر تولید کننده و مدیر محتوا هستید و به فکر استخدام شدن هستید، فرصت‌های شغلی تولید و مدیریت محتوا در جابینجا را از دست ندهید.

برای دیدن فرصت‌های شغلی تولید و مدیریت محتوا اینجا یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

فرصت‌های شغلی تولید و مدیریت محتوا

 

برگرفته شده از toprankblog

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *